Začnu průzkumem
Nejdřív se podíváme, jak na tom teď jste. Prozkoumám vaše weby, sítě i kampaně. Zjistíme, co funguje, co ne a kde je prostor pro zlepšení.
Co tím získáte?
Jasný přehled o tom, co děláte dobře.
Tipy, co ve vaší komunikaci vyladit.
Čemu se vyplatí věnovat pozornost a čemu ne.

Najdu váš směr

Nevíte, kudy se vydat? Pomůžu vám najít jasnou cestu, jak by měla vaše značka mluvit. Připravím plán, který bude fungovat dlouhodobě.
K čemu vám to bude?
Získáte jasné cíle a kroky, jak jich dosáhnout.
Budete vědět, co komunikovat, kde a jak.
Budete vědět, jak se dostat tam, kam potřebujete.
Postarám se o váš obsah
Nechte mě převzít otěže. Navrhnu takový obsah, aby byla vaše značka vidět. Vy se můžete soustředit na to, co vás baví.
Co získáte?
Čas pro vás – o zbytek se postarám já.
Obsah, který zní a vypadá všude stejně.
Obsah, který osloví správné lidi ve správnou chvíli.

Objevím, co vás dělá jedinečnými

Každý z nás má něco, co ho dělá unikátním. Společně odhalíme, co to je, a ukážeme to světu. Vaše značka bude zapamatovatelná, osobitá a autentická.
Co získáte?
Najdeme, co vás činí výjimečnými.
Pozicování vaší autentické značky, která zaujme a má smysl.
Jasné hodnoty, které vás budou reprezentovat.
Některé ze značek, které jsem potkal na své kariérní cestě










Milá slova od ještě milejších lidí
„Díky spolupráci s Lukášem se naše komunikace se zákazníky přibližuje více jejich potřebám. A to i v tak náročném oboru, jako je medicína a farmacie, kde je důležité držet laťku v odbornosti a kredibilitě. Zjednodušení textu, důraz na to podstatné, odlehčení grafiky přináší benefit v podobě uživatelské přívětivosti.“
„After identifying need for more coherent, professional online product communication, I turned to Lukas, whom I've known as an experienced industry professional. Luckily, Lukas agreed, and from very first month in the bank far exceeded any previous expectations. He succeeded at consolidating requirements across several teams and departments, prepared and successfully executed communication strategy and plan for bank's online products – within weeks we've been able to transfer from utter chaos to calm everyday. Lukas's ability to create an understandable brief for creative professionals and his attention to detail deliver great outcomes with measurable results.“
„Lukáš dokáže perfektně klást dotazy, které pomůžou s nastavením dlouhodobé strategie a budováním značky. Pomohl mi vyznat se v možnostech, které marketing nabízí a zaměřit se na ty, které u mě dávají smysl. Zároveň předal užitečné tipy ohledně cenotvorby. Spolupráce s ním byla profesionální a velmi cenná. Děkuji a doporučuji.“
„Za poslední roky jsem měl to štěstí s Lukášem spolupracovat už několikrát a na více projektech. Jestli mám ale podtrhnout jeden, šlo bezesporu o kampaň k seriálu Bez vědomí z produkce HBO. Lukáš stál za celým projektem falešného projevu exprezidenta od začátku až do konce a v časovém presu hlídal obě strany, aby dodržely to, k čemu se zavázaly. U toho si zachoval chladnou hlavu a profesionální přístup. Lukáš bezesporu patří k těm pár lidem, kteří – ať už na straně klienta, nebo agentury – dokáží překlenout určitou "bariéru" a od první chvíle se chovají jako členové týmu.“
„S Lukášem jsem měla možnost intenzivně spolupracovat přibližně rok a byl schopný velmi rychle navnímat naši firemní kulturu, aktuální potřebu a sám proaktivně přicházel s myšlenkami a nápady, čehož jsem si velmi považovala. Byl vždy ochotný s námi cokoli diskutovat a díky tomu, že má velký rozhled a přehled o různých tématech, diskuze s ním byla pro mne vždy přínosná.“
„Lukáš is a true professional, and collaborating with him was both seamless and effective. He contributed significantly to the team by developing a marketing communication strategy and creating marketing assets, which are now being utilized across multiple European countries.“