Věnujte digitálnímu marketingu pozornost
7. 12. 2023
Lukáš Šaněk
Slyšíme to každý den – všichni jsme prakticky pořád online, sledovanost videí roste, nové platformy na obzoru, po Tiktoku je tady zase X. Digitální marketing je velký prostor, ve kterém je dobré se orientovat. Ale proč? Jaké jsou reálné výhody digitálního marketingu?
Klíčová interaktivita. Oproti tradičnímu marketingu, který nabízí jen jednosměrnou komunikaci, digitální marketing umožňuje interakci s vaší cílovou skupinou.
Lepší cílení. Data, která znáte o svých klientech a zákaznících, vám umožňují relativně přesné cílení. To se vám bude hodit u sociálních sítí i remarketingu.
Jednoduší měření. Průběh i výsledky vašich digitálních kampaní jsou vždy měřitelné, což vám dovoluje dynamicky reagovat na to, co právě u vaší cílové skupiny funguje.
Snadnější personalizace. Digitální prostředí nabízí také široké možnosti personalizace obsahu a zpráv (a to jsme se ještě nedostali k AI). Obsah vytvořený na míru využijete třeba u cílených e-mailů.
Vyšší efektivita. Ve srovnání s offline kampaněmi v tisku nebo televizi můžete s investicemi v digitálním prostředí pracovat mnohem efektivněji.
Na co si dát pozor?
Vaše konkurence už se mu nejspíš věnuje. Ne nutně dobře, ale je možné, že mají náskok. Budete pracovat s velkým množstvím osobních dat, je potřeba dodržovat zákony o jejich ochraně. Pokud nechcete, aby vám v digitálu ujel vlak, budete muset neustále sledovat nové trendy.